Najniższa cena z ostatnich 30 dni - 118,30 zł

Od 1.11 - 12.11 przebywam na urlopie, dlatego personalizacja i druk projektów wykonywany będzie po tym terminie ♥

-15% na wszystkie projekty do druku ♥

30 września 2023

Terminarz - zieleń

Gotowy projekt terminarza do personalizacji Twoim logo i danymi firmy.

 

W skład zamówienia wchodzi:

  • projekt terminarza w formacie do druku (.pdf),
  • usługa personalizacji,
  • usługa przygotowania do druku podstawowego i uszlachetnianego.

 

TUTAJ ZAMAWIASZ TYLKO PROJEKT. INFORMACJE O MOŻLIWOŚCI DRUKU ZNAJDZIESZ PONIŻEJ

Najniższa cena z ostatnich 30 dni - 89 zł

139 zł brutto

DODAJ DO KOSZYKA

  1. Dodaj produkt do koszyka i opłać zamówienie.
  2. Logo w formacie wektorowym oraz dane firmy do umieszczenia w projektach wyślij na adres e-mail zamowienia@patsdesigner.pl.

    • W tytule maila wpisz numer Twojego zamówienia.

    • Logo MUSI być w formacie wektorowym (.PDF, .EPS, .AI, .SVG) - w przeciwnym wypadku logo nie będzie możliwe do wyzłocenia.

    • Dane firmy, które są możliwe do naniesienia to nazwa Instagram, Facebook, numer telefonu oraz pełna nazwa i adres Twojej firmy.

  3. UWAGA! Jeśli chcesz, aby projekt wykonany był w srebrze, rose-gold lub innym uszlachetnieniu - poinformuj mnie o tym w mailu.

  4. Jeśli chcesz zlecić mi również druk - napisz mi o tym w mailu, a ustalimy szczegóły :)


CENNIK DRUKU
 

TERMINARZE złocone lub srebrzone

Złocenie lub srebrzenie dwustronne, papier sztywny 350g, folia soft-touch (głęboki, satynowy mat).

50szt - 189 zł netto (232,47 zł brutto)

100szt—239 zł netto (293,97 zł brutto)

200szt—309 zł netto (380 zł brutto)

300szt—369 zł netto (453,87 zł brutto)

500szt—439 zł netto (539,97 zł brutto)

 

TERMINARZE uszlachetniane rose-gold

Uszlachetnienie ROSE-GOLD dwustronne, papier sztywny 350g, folia soft-touch (głęboki, satynowy mat).

50szt—269 zł netto (330,87 zł brutto)

100szt—309 zł netto (380,07 zł brutto)

200szt—409 zł netto (503,07 zł brutto)

300szt—509 zł netto (626,07 zł brutto)

500szt—599 zł netto (736,77 zł brutto)

 

TERMINARZE zwykłe, bez uszlachetnień

Druk dwustronny, papier sztywny 350g, folia soft-touch (głęboki, satynowy mat), błyszczący lub matowy.

50szt - 59 zł netto (72,57 zł brutto)

100szt—74 zł netto (91,02 zł brutto)

200szt— 89 zł netto (109,47 zł brutto)

300szt—119 zł netto (146,37 zł brutto)

500szt—169 zł netto (207,87 zł brutto)

 

Koszt wysyłki - 21 zł

Jak zamówić projekt i druk?

Dobierz grafiki na instagram w tym samym stylu:

FAQ

Najczęściej zadawane pytania

Co w przypadku kiedy moje logo nie jest wektorowe?

Jeśli nie masz formatu wektorowego - takie logo nie będzie możliwe do uszlachetnienia na projektach drukowanych. Jeśli w plikach, które posiadasz nie ma plików wektorowych (.PDF, .EPS, .AI, .SVG) możesz wysłać mi plik rastrowy (.PNG), ale umieszczenie takiego logotypu jest jednoznaczne z tym, że wydrukowane logo będzie płaskie.

 

Więc jeśli zależy Ci, aby logotyp na projektach był złocony, srebrzony - odezwij się do osoby, która projektowała Ci logo i poproś o odpowiednie pliki.

Jaki jest czas realizacji projektów oraz druku?

Czas personalizacji projektów od momentu zaksięgowania płatności do otrzymania gotowych projektów to 3 dni robocze.

UWAGA! Podczas trwania premiery czas ten może się wydłużyć do 7 dni roboczych ze względu na większą ilość zamówień.

 

Czas oczekiwania na druk to +-7 dni roboczych.

Zakupiłam projekty i co dalej?

  1. Na maila zamowienia@patsdesigner.pl wyślij logo w formacie wektorowym oraz dane firmy do umieszczenia w projektach.
     
  2. W tytule maila wpisz numer Twojego zamówienia.
    Logo MUSI być w formacie wektorowym (.PDF, .EPS, .AI, .SVG) - w przeciwnym wypadku logo nie będzie możliwe do wyzłocenia. Dane firmy, które wyślesz to nazwa Instagram, Facebook, numer telefonu oraz pełna nazwa i adres Twojej firmy.
     
  3. Kolejny etap to proces projektowania. Do 3 dni roboczych wyślę Ci przygotowane projekty do druku oraz uzgodnimy kwestie związane z drukiem i płatnością za druk.
     
  4. Ostatni etap to wysyłka wydrukowanych projektów. Twoja paczka pojawi się u Ciebie do 7 dni roboczych.

Czy mogę zamówić wydruk swojego projektu?

Nie, nie drukuję projektów, których osobiście nie projektowałam.

Czy mogę otrzymać fakturę? Gdzie ją znaleźć?

Tak! Faktura automatycznie przyjdzie na maila po opłaceniu zamówienia.

Wystawiam faktury na osoby prywatne oraz firmy. Dane do faktury podaj podczas składania zamówienia. Jeśli chcesz fakturę zagraniczną - skontaktuj się ze mną mailowo na kontakt@patsdesigner.pl lub poprzez instagram.

Gdzie znaleźć fakturę?

Sprawdź wszystkie foldery - spam, oferty, społeczności, ponieważ czasami wiadomości ze sklepu trafiają do innego folderu. Szukaj maila ze sklepu 1koszyk.

 

2 opcja - zaloguj się TUTAJ jako "Jestem kupującym" podając adres mail który podawałaś przy składaniu zamówienia.
Na ten mail przyjdzie link pozwalający zalogować się do panelu z którego będzie możliwość wejścia na stronę i pobrania faktury. 

Jakie są formy dostawy gotowych wydruków?

Wysyłkę realizuję poprzez kurier InPost - z dostawą do Paczkomat InPost lub bezpośrednio na wskazany adres.

Jeśli mieszkasz za granicą - skontaktuj się ze mną mailowo na kontakt@patsdesigner.pl lub poprzez instagram, a ustalimy formę dostawy.

Czy jest możliwość zmiany kolorystyki projektów?

Tak, jest taka możliwość.

Koszty indywidualnej modyfikacji projektów zaczynają się od 70 zł netto.

W tym celu skontaktuj się ze mną mailowo na kontakt@patsdesigner.pl lub poprzez instagram, a ustalimy termin indywidualnej realizacji oraz przeprowadzę szczegółową wycenę.

 

Jakie są formy płatności? Jak opłacić zamówienie kiedy nie ma mojego banku na liście?

 

Przelewy online, BLIK, przelew tradycyjny

Obsługujemy płatności automatyczne takie jak mTransfer, Przelewy24 Banku BZWBK, iPKO i wiele więcej, szybkie przelewy online, płatności mobilne BLIK oraz przelewy tradycyjne.

 

Jeśli robisz zamówienie z zagranicy i nie ma Twojego banku na liście lub chcesz opłacić zamówienie przelewem tradycyjnym w formach płatności wybieramy "Mam konto w innym banku", kolejno w danych do faktury uzupełniasz dane swojej firmy wybierając kraj w którym Twoja firma jest zarejestrowana i klikasz przycisk "Realizuję zamówienie".
Przeniesie Cię do okna, w którym zobaczysz dane do wykonania przelewu. Wykonaj przelew wykorzystując te dane logując się do swojego konta w banku. Skopiuj dane w przelew.

Ważne, żeby dane były takie same, nie zmieniaj kwoty, waluty, tytułu, itd. ponieważ to grozi niezrealizowaniem zamówienia.

Taka płatność realizowana jest do 5 dni roboczych - po tym czasie rozpoczynam personalizację projektów.
 

 

IMIĘ:

TWÓJ E-MAIL:

Wyślij
Wyślij
Formularz został wysłany — dziękujemy.

Proszę wypełnić wszystkie wymagane pola!

i pobierz darmowego e-booka z instrukcją

"Jak stworzyć tła na stories spójne z Twoją marką"

Zapisz sie do newslettera

Wypełniając ten formularz zgadzasz się na przetwarzanie danych w nim podanych w celu wysyłki Ci newslettera, w którym będę Cię informować o nowościach w moim sklepie, promocjach, kursach, a także ofertach na produkty i usługi zgodnie z zasadami określonymi w Polityce prywatności. Zgodę możesz w każdej chwili wycofać.

© Copyright 2024 PATSDESIGNER